Fiyat

Ücretsiz

Top. Adres Sayısı
Aylık Gönderi Sınırı
Toplam Fiyat
Top. Kredi Sayısı
Birim Fiyat
Toplam Fiyat
Top. Adres Sayısı
Birim Fiyat
Toplam Fiyat
0 - 1.000
12.000
Ücretsiz
1.001 - 2.500
30.000
17,00$
2.501 - 5.000
60.000
31,00$
5.001 - 10.000
Sınırsız
50,00$
10.001 - 20.000
Sınırsız
98,00$
20.001 - 35.000
Sınırsız
149,00$
35.001 - 50.000
Sınırsız
179,00$
50.001 - 75.000
Sınırsız
260,00$
75.001 - 100.000
Sınırsız
314,00$
0 - 5.000
0,0112$
56,00$
5.001 - 10.000
0,0089$
89,00$
10.001 - 20.000
0,0053$
107,00$
20.001 - 35.000
0,0053$
186,00$
35.001 - 50.000
0,0049$
249,00$
50.001 - 75.000
0,0046$
345,00$
75.001 - 100.000
0,0040$
404,00$
0 - 1.000
0,0059$
5,90$
1.001 - 2.500
0,0056$
14,00$
2.501 - 5.000
0,0049$
24,50$
5.001 - 10.000
0,0042$
42,00$
10.001 - 20.000
0,0038$
76,00$
20.001 - 35.000
0,0034$
119,00$
35.001 - 50.000
0,0030$
150,00$
50.001 - 75.000
0,0024$
180,00$
75.001 - 100.000
0,0022$
220,00$


Daha Fazlası İçin Lütfen Bizimle İletişime Geçiniz


Yüksek adetli gönderi veya doğrulama işlemleri için daha kapsamlı bir fiyat teklifine ihtiyacınız var. Lütfen bizlerle iletişime geçerek, müşteri temsilcilerimizden projenize özel fiyat teklifi talep ediniz. Müşteri temsilcilerimiz, talebinizi inceleyerek en kısa zamanda tarafınıza dönüş yaparak projeniz için en uygun teklifi sizlerle paylaşacaktır.


Entegrasyon Açıklama
Pro Açıklama
Rapor Sakla Açıklama
adet kanal

MERAK ETTİKLERİNİZ

İade garantisi hangi ürün ve hizmetleri kapsar?

GoMail'in lisans içermeyen ürün ve hizmetlerini memnun kalmadığınız takdirde 15 gün içerisinde hizmet sözleşmesinde yer alan koşullara uygun olarak yerine getirmeniz ve talep etmeniz durumunda ücret iadesi doğrudan yapılır.

  • Ücret iade talepleriniz için öncelikle sistem üzerinden sahip olduğunuz kullanıcı bilgileriyle hesabınıza giriş yaparak bir ticket oluşturmalısınız. Giriş Yapın.
  • İade talebiniz sonrasında tarafınıza yapılacak iade mutabakat bildirimini inceleyerek onaylamanızın ardından ücret iadesi 7 iş günü içerisinde kredi kartınıza veya hesabınıza doğrudan yapılacaktır.

Satın aldığım ürün ve hizmetlerle ilgili teknik destek hizmeti hangi kanallar üzerinden verilmektedir?

GoMail, müşterilerine satın alma öncesinde olduğu gibi satın alma sonrasında da aynı hassasiyet ve titizlikle destek vermektedir. Müşterilerimiz destek taleplerini sistem üzerinden ticket veya özel müşteri temsilcilerine telefon yoluyla ulaşarak iletebilirler. Telefonla yapılan taleplerde de talebin kayıt altına alınması, müşteri memnuniyeti ve çalışan performansının ölçümlenmesi için oldukça öneli olduğundan müşterinin ayrıca ticket açması istenecektir.

GoMail verilerimizi nerede ve nasıl saklamaktadır?

Bilgi güvenliği ve müşteri gizliliği bizlerin en temel ve veazgeçilmez standartlarımızdandır. GoMail %100 Türk sermayeli bir şirket markası olup, alt yapısının oluşturan sunucuları Türkiye'de yerleşik bulunan güvenilir ve saygın veri merkezlerinde tutulmaktadır. Hiçbir veriniz mahkeme kararı olmaksızın üçüncü kişiler ile paylaşılmaz ve ne amaçla olursa olsun yurt dışında bulunan başka bir sunucuya aktarılmaz veya bu sunucularda saklanmaz.